Echipa Montessori Institute of Bucharest

mariana ulita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mariana Uliță, trainer AMI, nivel 3-6 ani, Președinte MIB

Mariana a absolvit Liceul pedagogic în Brăila, Facultatea de Psihologie și Știintele Educației la Universitatea București și apoi masterul de Management și Evaluare Educațională din cadrul aceleiași facultăți.

Cursul de educatori Montessori pentru nivel 3-6 ani la Montessori Institute of San Diego, California (2004-2005) a însemnat pentru Mariana o bucurie, o minunată descoperire a copilului și a propriei persoane și un frumos început de drum.

După doi ani de lucru cu copiii în două grădinițe Montessori din SUA, s-a întors în țară și a devenit Director educativ la Montessori Kindergarten of Bucharest  în 2008 și co-fondator și Director educativ la Montessori School of Bucharest în 2011.

Mariana este co-fondator al Asociației pentru Dezvoltarea Educației Montessori în Romania, afiliată la Association Montessori Internationale (AMI) și al Montessori Institute of Bucharest. Din 2013 este Președinte la Montessori Institute of Bucharest, institut acreditat de AMI pentru formarea de educatori Montessori. Odată cu primul curs pentru educatori Montessori, nivel 3-6 ani în 2013, Mariana și-a început cursul de formare ca trainer Montessori AMI. În anul 2017 a obținut diploma de Trainer auxiliar AMI. În anul 2019 a obținut diploma de Trainer AMI 3-6 ani.

Misiunea Marianei este să îi inspire pe părinți și pe educatori să descopere simplitatea, naturalețea și profunzimea educației Montessori, spre folosul copiilor.

 

poza

Diana Janitzek

Fiind foarte interesată de metoda Montessori, pentru Diana întâlnirea cu Montessori Institute of Bucharest a reprezentat mai mult decât găsirea unui loc de muncă; a fost o oportunitate de dezvoltare precum şi o oportunitate de a lucra într-un domeniu în care crede şi la dezvoltarea căruia îşi doreşte să contribuie.

 

unnamed

Mădălina Duțescu, traducător și interpret 

Mădălina este absolventă a Facultății de Limbi și Literaturi Străine din cadrul Universității București, unde a studiat engleză și germană ca specializări principale. După absolvirea studiilor, Mădălina a început să lucreze ca traducător. Ocazia de a profesa din postura de interpret și-a făcut apariția destul de curând. Astăzi, la 15 ani după prima traducere efectuată, Mădălina se ocupă mai ales de interpretariat. Ceea ce o fascinează este oportunitatea de a intra în legătură cu oameni din cele mai variate domenii.

În anul 2013 a început colaborarea cu Montessori Institute of Bucharest ca interpret al cursului pentru educatori, nivel 3-6 ani. Mădălina este interpretul conferințelor și atelierelor organizate la institut.

Întâlnirea cu pedagogia și principiile Montessori a însemnat o mare bucurie. Mădălina deține acum o diplomă de asistent pentru grupa de vârstă 3-6 ani și speră să obțină în viitorul apropiat și diploma de educator.

 

unnamed (1)

Miruna Paul, traducător și interpret 

Miruna este absolventă a Facultății de Limbi și Literaturi Străine din cadrul Universității București, specializarea franceză-engleză. Experiența sa de translator a început, însă, cu mult înainte, când, la 14 ani, a fost translator în cadrul unui festival de folclor organizat în orașul său natal.

După terminarea facultății, pe lângă colaborările din domeniul traducerilor, Miruna a lucrat o vreme în presă, prima data pentru o revistă de cercetare în domeniul chimiei, apoi la site-urile de știri a două televiziuni din România, fiind însă constant preocupată de chestiuni legate de educație.

În 2013 a devenit, alături de Mădălina, interpret și traducător în cadrul cursurilor și atelierelor organizate de Montessori Institute of Bucharest, începând cu primul curs AMI pentru educatori la grupa de vârstă 3-6 ani. Cu această ocazie a intrat în profunzimea pedagogiei Montessori, descoperind cu entuziasm o lume în care copilul este în centru, ghidat spre dezvoltarea sa naturală, spre echilibru și spre o viață ulterioară bazată pe încredere în sine și optimism.

 

Traineri colaboratori

Madlena.v02 

Madlena Ulrich, trainer AMI, nivel 3-6 ani

Madlena a copilărit în Germania și tot acolo a frecventat o școala generală Montessori. În adolescență s-a mutat în Norvegia. A absolvit studii superioare pentru învățământ preșcolar și masteratul în pedagogie la Universitatea Vestfold din Norvegia.

Mai întâi a urmat cursurile AMI pentru 3-6 ani la Colegiul Montessori Mount St. Mary din Dublin, Irlanda. A lucrat ca educator Montessori și s-a implicat în dezvoltarea educației Montessori în Norvegia, prin susținerea de conferințe și ca Vice Președinte al Consiliului Asociației Naționale Montessori din Norvegia.

În anul 2008 a început formarea sa ca trainer, a lucrat doi ani sub îndrumarea trainerului AMI Molly O’Shaughnessy în Minnesota și a făcut un curs de vară cu Ulla Wikefeldt în Suedia. În prezent Maldena ține cursuri în Norvegia, Rusia, China, Ucraina și România. 

 

????????????????????????????????????

Marja-Leena Tyrväinen, trainer AMI, nivel 3-6 ani

Marja-Leena are aproape 30 de ani de experiență de lucru cu copiii. În 1979 a absolvit Colegiul de Educatori din Helsinki, Finlanda. După ce a lucrat câțiva ani ca educatoare în Finlanda, s-a mutat în California, unde a  obținut diploma AMI în anul 1984. După ce a lucrat ca educatoare Montessori, s-a format ca trainer Montessori sub îndrumarea trainerului AMI Ulla Wikefeldt în Suedia, apoi Hildegard Solchbacher și Nikki Hughes i-au fost mentori, finalizând cursul de trainer în anul 2001.

Marja-Leena a absolvit un Masterat la Universitatea Jyväskylä. Este Director de Training pentru cursuri Montessori în Finlanda, Suedia și Danemarca și consultant la Asociația Montessori din Finlanda. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sharlyn Smith, trainer AMI, nivel 0-3 ani 

Director AMI de Training, Sharlyn Smith este trainer internațional, prezentator și examinator AMI și locuiește în Juneau, Alaska. Deține diplome AMI pentru nivelele 0-3 și 3-6 ani și are mai mult de 25 de ani experiență la clasă, precum și ca director de școală. A obținut diplome de licență în Limba și literatura japoneză și Afaceri internaționale la Universitatea din Colorado și diplomă de Master în educația Montessori de la Universitatea Loyola.

Sharlyn adoră să își petreacă timpul liber în natură; face drumeții cu câinele ei, Piper, scufundări și snowboarding. Îți petrece timpul liber călătorind cu soțul și fiica lui.

 

Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este Morenz-Kyla-1024x853-1-1024x853.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyla Morenz, trainer AMI, nivel 6-12 ani  

Kyla Morenz este trainer AMI pentru clasele elementare. Locuiește la Toronto, Canada și este licențiată a Universității din Waterloo, deținând și un master în educație de la Universitatea Loyola din Maryland. În 2011 a obținut certificatul TESOL de la Universitatea din Toronto, Colegiul Woodsworth. Kyla deține diplome AMI atât pentru grupa de vârstă 3-6 ani, cât și pentru cea de 6-12 ani. A predat în medii Montesorii cu clase elementare pentru copii de 6-9, 9-12 și 6-12 ani în Canada și Maroc. Este interesată în mod special de educația bilingvă și a conceput materiale de limbaj pentru clasele elementare. Kyla acordă în mod susținut cursuri de mentorat pentru educatori și școli, cursuri dedicate ciclului elementar, în Canada, Maroc și Republica Cehă. A susținut cursuri în Irlanda, Anglia, Canada, Statele Unite și Franța. Kyla și-a susținut prelegerile atât cu interpretare simultană, cât și cu interpretare consecutivă în Franța și Republica Cehă. Kyla este co-trainer la Institutul Montessori din Praga, Republica Cehă.